דירות 5 חדרים בכפר סבא- למה זה כדאי?

העיר כפר סבא מציעה כיום מבחר של פרויקטי בנייה חדשים, המהווים פתרונות למשפחות רבות עם ילדים. דירות 5 חדרים בכפר סבא למכירה במסגרת פרויקט בוטניקה כפר סבא הירוקה של משכנות אורבניקה מאפשרות לכל מי שמחפש מרחב מרווח מאוד ליהנות מפתרון בהתאמה מלאה ובעיקר גם מאיכות חיים גבוהה. מכירת דירות 5 חדרים בכפר סבא היא הזדמנות נפלאה עבור כל אלה המעוניינים לשפר את תנאי מגוריהם, ובמקביל גם לנצל את מיקומה המצוין של העיר, קרוב אל ערים מרכזיות וחשובות, אך רחוק מספיק כדי להציע סביבה נעימה, שלווה ורגועה. אז, למי מתאימות דירות 5 חדרים למכירה בכפר סבא? הנה התשובה:

דירת 5 חדרים בכפר סבא

  • למשפחות עם ילדים – אפשרות של דירת 5 חדרים בכפר סבא למכירה היא פתרון מושלם למשפחות עם ילדים. דירה כזו, המוצעת במסגרת פרויקט בוטניקה, מציעה למשפחה מרחב מרווח מאוד, סלון, מטבח, חדרי רחצה, חדר שינה להורים וגם חדרים לילדים, מבלי שיצטרכו להחליף בעתיד לדירה גדולה יותר בשל התרחבותה של המשפחה. במידה ורוצים, אפשר להסב את אחד החדרים לחדר משחקים לילדים או חדר עבודה להורים וליהנות מפתרונות נהדרים בהתאם לצרכים הקיימים.
  • לעובדים באזור המרכז – דירות 5 חדרים למכירה בכפר סבא מהוות מוקד משיכה לרבים שמקום עבודתם במרכז או בשרון. באזור השרון וכך גם בתל אביב ישנן לא מעט חברות מובילות, חברות הייטק וחברות תעשייה למיניהן, שעובדיהן מחפשים דירת 5 חדרים בכפר סבא למכירה בשל קרבתה של העיר אל מקום העבודה. בחירה באפשרות של דירת 5 חדרים למכירה בכפר סבא מאפשרת לכל מי שעובד בסביבה להגיע אל מקום עבודתו במהירות רבה יותר ומבלי לבזבז את זמנו על הכביש.
  • לכל מי שמחפש איכות חיים ברמה גבוהה – דירות 5 חדרים למכירה בכפר סבא מציעות איכות חיים ברמה גבוהה. מי שמחפש דירת 5 חדרים בכפר סבא למכירה יגלה דירה בדגש רב מאוד על האיכות, עם מפרט הכולל פתרונות ברמה גבוהה ללא פשרות. כל זאת, לצד מיקום נהדר, המציע שירותים בהתאמה מלאה לצרכי האוכלוסייה של המקום, לרבות מוסדות חינוך ופנאי. בחירת דירה 5 חדרים למכירה בכפר סבא מאפשרת לכל המעוניין לשפר את רמת החיים שלו, לעשות זאת בקלות רבה בזכות מבחר דירות 5 חדרים בכפר סבא  למכירה ומיקומן המצוין.
  • למי שרוצה להתגורר בסביבה צעירה ונעימה – קנייה של דירה 5 חדרים בכפר סבא למכירה במסגרת פרויקט בוטניקה היא הזדמנות גם להתגורר בסביבת צעירה ונעימה מאוד. משפחות רבות מחפשות דירות 5 חדרים למכירה בכפר סבא ובוחרות להתגורר בפרויקט זה ודומיו בגלל אוכלוסיית המקום. הסביבה כולה מותאמת לצרכיהן של המשפחות ומעבר למבחר של דירות 5 חדרים למכירה בכפר סבא היא מציעה בטיחות רבה לילדים, מתקני משחקים, מרחבים פתוחים וגם נופים ירוקים המשמשים כתפאורה נפלאה למקום.

 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על פרויקט בוטניקה כפר סבא הירוקה? צרו איתנו קשר או לחצו כאן.