יתרונות של רכישת דירה ישירות מהקבלן

שוק הנדל"ן הישראלי משגשג, פורח ופועל במרץ, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים את הדירה הראשונה או הבאה שלהם. ההבנה כי רכישת דירה היא מעבר לרכישת מקום מגורים, אלא השקעה כלכלית לכל עניין ודבר, חלחלה למודעות הקולקטיבית בישראל, והשוק מרגיש את התנודות וההתעוררות בצורה משמעותית.

תנופת הבנייה בישראל ברורה לעין, ובכל עיר גדולה ומרכז חיים ניתן לזהות את כלי העבודה והמנופים הניצבים בגאון ומזכירים לנו כי קבלנים רבים מקימים ברגע זה ממש בניינים ומגדלי דירות בכל הארץ.

רכישת דירה ישירות מקבלן הבנייה היא מהלך המביא עימו לא מעט יתרונות, ואנו נסקור יתרונות אלו בכדי שהמתלבטים שבינינו יוכלו לבצע החלטה נבונה מתוך שיקול דעת המתבסס על ידיעת העובדות, ובכך לפעול בצורה המיטיבה ביותר.

דירה מקבלן – הצעד הנכון?

  1. סטנדרטים גבוהים – עם השנים, הסטנדרטים בעולם הבניה, כמו גם ביתר תחומי החיים, עלו בצורה משמעותית. הטכנולוגיה החדשה, החומרים החדשים וכלל הידע שהצטבר בתחום הוביל את הבניה למקום חדש ואיכותי יותר. רכישה של דירה חדשה מקבלן תאפשר לכם להנות מאותם יתרונות, שכן בניה זו עומדת בתקנים החדשים אשר מתעדכנים מעת לעת, ומייצרים קו אחיד וסטנדרטי של בנייה איכותית מחייבת.
  1. הזדמנויות ייחודיות – בעוד שדירה מיד שנייה מחייבת אתכם למחיר הגבוה בשוק ובהוצאה גדולה ומיידית, קבלנים מציעים עסקאות משתלמות במיוחד, כגון הנחות מיוחדות בתחילת פרויקטים או פריסת תשלומים אטרקטיבית המתאימה לכם.

רכישה של דירה מקבלן תאפשר לכם פעמים רבות ליהנות ממחירים נגישים במיוחד לדירה ששווי השוק שלה גבוה באחוזים ניכרים מהמחיר אותו שילמתם, ואף לפתוח את הדלת למימוש ההשקעה שלכם בסמוך למסירת המפתחות.

  1. אחריות –בעת רכישת דירה יד שנייה אתם עלולים למצוא את עצמכם בהקדם מתמודדים עם תקלות הנובעות מהבלאי של הדירה החל ממערכות הביוב והמים, דרך החשמל והגז, ועד לליקויים חמורים במבנה. תיקון תקלות אלו עלול לגזול מכם משאבים רבים ובפרט זמן וכסף רב. בעת רכישת דירה מקבלן – אתם רוכשים מוצר חדש שנבנה מחומרים חדשים וברמה הגבוהה ביותר ותיהנו ממוצר איכותי. גם במידה ותהינה תקלות חלילה, אתם זכאים לאחריות ובדק מהקבלן על פי חוק.

איכות חיים והתאמה לחיים המודרניים

  1. איכות חיים – דירות חדשות מקבלן מאפשרות לכם לזנק מיידית באיכות החיים שלכם, וליהנות מהאסתטיקה, ולרוב מהמותרות הכלולות במבנים החדשים. הסטנדרטים בבנייני המגורים החדשים עולים על אלו שבמבנים הישנים בצורה כה משמעותית, שהזינוק באיכות החיים מורגש כבר מהרגע הראשון, מהדברים הקטנים כמו המחשבה על מיקום השקעים והמתגים, ועד לרמת המתקנים התומכים (המעלית, החניה, המחסן וכיו"ב).
  1. התאמה מודרנית – החיים בימינו לעומת החיים לפני שלושים, ארבעים וחמישים שנים השתנו בצורה ניכרת. הדרך בה אנו מתנהלים בחיי היום יום שונה, וגם הדרך בה אנו מתנהלים בבית השתנתה מאוד. גודל החדרים, המיקום שלהם, והדרך בה ניגשים לעיצוב הפנים, כל אלו בעלי חשיבות מכרעת בערך הדירה ובנוחות החיים בה. דירות חדשות מקבלן לרוב בנויות בהתאמה לאורח החיים המודרני.
  1. התאמה אישית – בעת רכישת דירה מקבלן בשלבי בניה מוקדמים יחסית – יש לכם את החירות לעצב את הדירה על פי רצונכם וחלומותיכם – החל מסידור החדרים בבית, דרך בחירת הריצוף שאתם הכי אוהבים ועד מיקום כל נקודת חשמל בדיוק במקום בו היא אמורה להיות לדעתכם