כפר סבא – עיר להקים בה משפחה

החלום של חיי הכפר בשילוב האידיאלי עם הנוחות העירונית, כפר סבא מציעה מרחב עירוני מיוחד ונעים המזמין את החיים בו ליהנות מקצב איטי או מהיר, לפי רצונם, ולפי טעמם. מזה למעלה מעשור שכפר סבא זוכה להתעוררות רבה, חידוש והתפתחות, והופכת למרכז עירוני שוקק ואטרקטיבי. יותר ויותר אנשים בוחרים בה כעיר שלהם, וזוגות צעירים רבים עושים את הצעד המשמעותי ומקימים משפחה בעיר.

ישנן לא מעט סיבות להקים משפחה דווקא בכפר סבא, וברשומה זו נפרט כמה מאותם יתרונות ברורים שעיר זו מציעה ליושביה, אותם היתרונות אשר הפכו אותה למוקד עיקרי להגעתם של זוגות צעירים מכל הארץ.

החיים בכפר סבא

כשזוג מחליט להקים משפחה, ישנם מספר אלמנטים ברורים הדורשים את תשומת ליבם בכל הנוגע לבחירה במרחב המחייה של המשפחה שלהם:

  1. בטיחות – הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן, וכפר סבא נחשבת לאחת הערים הבטוחות ביותר בישראל, עם אחוזי פשיעה נמוכים במיוחד, מקום בטוח להקים בו בית ומשפחה.
  1. נגישות – העיר יושבת על שני צירי תנועה מרכזיים כאשר ביניהם ציר תנועה המאפשר גישה מצידה הדרומי (כביש 531). הכביש ראשון ממוקם במערב העיר, הוא כביש 4, וכביש 6 (חוצה ישראל) ממוקם ממזרח לעיר, מה שמאפשר גישה נוחה ומהירה לכל חלקי הארץ.
  1. תחבורה ציבורית – בכפר סבא רשת תחבורה ציבורית ענפה המאפשרת תנועה מהירה ונוחה בכל רחבי העיר, וכמובן אוטובוסים ורכבת בינעירונית המחברת את התושבים בנוחות לכל חלקי הארץ.
  1. קרבה לת"א – רבים הם התושבים הבוחרים להקים את הבית שלהם בכפר סבא, תוך שמירה על תעסוקה בתל-אביב. מיקומה של כ"ס אידיאלי למצב זה, שכן ניתן להגיע לתל-אביב במהירות ובקלות.

קיימות, תעסוקה וחיי הפנאי בכפר סבא

  1. תעסוקה – כפר סבא מציעה לתושביה לא פחות משני אזורי תעשייה, בהם מפעלים גדולים כמו "טבע" וסימונס" ואזור המוקצה לתעשיית ההייטק הישראלית. במקביל העיר מציעה לתושביה אפשרויות תעסוקה במרכזי הקניות הגדולים ולאורך רחוב וייצמן, רחוב שוקק חיים ועם מגוון חנויות ואטרקציות.
  1. תרבות – התרבות היא נדבך חשוב מאוד בחיי המשפחה, וגם כאן כפר סבא מציעה מענה מלא על הצרכים של בני המשפחה כולה. היכל התרבות העירוני של כפר סבא מציע לאורך כל השנה מופעי תרבות הכוללים תיאטרון, מוסיקה ומחול, ובין היתר מהווה את ביתה של הספרייה העירונית.
  1. עיר ירוקה – כפר סבא חרטה על דגלה את העקרונות הקיימות של חיים ירוקים וסביבתיים, מה שמעלה את איכות חיי התושבים, ויאפשר לכם ליהנות מחיים בריאים וירוקים יותר. החווה החקלאית כפר סבא מאפשרת לכם להקים גינה משפחתית לירקות, והעיר מציעה פעילויות רבות להעלאת המודעות הסביבתית ושיפור איכות חיי התושבים.

אלו הן רק כמה מהסיבות לבחור בכפר סבא כמרכז החיים המשפחתי שלכם, עיר עם אווירה כפרית, איכות חיים גבוהה, ומענה על כל הצרכים של המקום להקים בו את הבית שלכם.