לעבור לפתח תקווה – מקום טוב לגור בו

אולי הבחירה החשובה ביותר בחיים, אחרי הבחירה בשותף או השותפה לחיים ולהקמת המשפחה, היא הבחירה בסביבת המגורים שלנו. מהי העיר הנכונה, המקום אשר יענה על כמה שיותר צרכים שלנו, בצורה הטובה ביותר, ויאפשר לנו חיים של רווחה, צמיחה, שגשוג וביטחון.

על אף שטחה המצומצם, ישראל מציעה מספר לא מבוטל של מרכזים עירוניים, ומגוון רב של אפשרויות מגורים אורבאניים. בחירת העיר הנכונה לגור בה, נשענת על קריטריונים שונים אצל כל אחד ואחת מאיתנו, וכדי לבחור בצורה האידיאלית, כדאי להכיר את פתח תקווה, אם המושבות.

פתח תקווה – המרכז השוקק והשקט

אין ספק כי בשביל רוב רוכשי הדירות והמשפחות הצעירות, השילוב האידיאלי הוא מיקום מרכזי אך שקט, מרחב מגורים המאפשר הקמת משפחה עם סביבה טובה לילדים, תוך שמירה על כל הצרכים של ההורים גישה נוחה למקום העבודה, למרכזי הקניות והבילוי, וכיו"ב.

מיקומה של פתח תקווה הינו אידיאלי, מרכזי ובעל גישה לכבישים ראשיים רבים. מיקומה המרכזי הופך אותה לאטרקטיבית, כאשר יותר ויותר זוגות צעירים בוחרים לעבור לעיר, ולהקים שם את התא המשפחתי שלהם. הנגישות הגבוהה אל העיר וממנה תאפשר לכם לשמור על נתיב מהיר למקום העבודה תוך כדי חוסר-התפשרות על איכות סביבת המגורים.

בכל הנוגע למקומות תעסוקה, פתח תקווה מציעה לא רק גישה מהירה לתל אביב ולכל מקום בארץ, אלא  גם מענה מקומי עם אזור התעשייה הגדול ביותר בישראל היושב על שטח שגודלו לא פחות מעשרת-אלפים דונם, ומחולק לשלושה אזורים, קריית מטלון, קריית אריה, ואזור התעשייה סגולה.

בעיר קיימים לא פחות מעשרה מרכזי קניות גדולים, ועוד מספר מרכזים קטנים יותר, ואפשרויות התעסוקה רבות ומגוונות. במקביל, הזינוק בפיתוח העירוני יוצר עוד ועוד מקומות עבודה, מהם נהנים התושבים המקומיים.

חינוך איכותי ותרבות ענפה

עוד תחום בו מובילה פתח תקווה הינו תחום החינוך, כאשר התיכונים בעיר נחשבים לטובים בארץ, כשחלקם זכו בפרסים יוקרתיים של הצטיינות מגורמים שונים בתחום החינוך. לטובת הילדים והנוער, העיר מלאה במתנ"סים וספריות, רמת החינוך בעיר נשמרת ואף עולה משנה לשנה.

דרך נוספת וחשובה לבחון את רמת החיים בעיר זו או אחרת היא על-ידי התבוננות וסקירה של מפעלי התרבות שבעיר. קיומם של מפעלי תרבות רבים ומגוונים מהווה עדות לאיכות החיים העירונית, והמענה שנותנת העיר לצרכי התרבות והפנאי של תושביה, ואף של תושבי הסביבה.

פתח תקווה הוותיקה הינה מעצמת תרבות, עם היכל תרבות מרשים במיוחד, מוזיאון פתח תקווה לאומנות, בית יד לבנים זוכה בפרס ישראל, מוזיאון האדם והסביבה, ועוד מרכזי תרבות רבים, הכוללים את הארכיטקטורה המיוחדת של העיר, אשר חלקים ממנה זכו לעיצוב הבאוהאוס המפורסם.

השילוב המיוחד של חיי התרבות והפנאי, איכות החינוך הגבוהה במיוחד, הנגישות פנימה והחוצה מהעיר, השקט והביטחון בה, וכמובן, אפשרויות התעסוקה המגוונות והמחירים הנגישים של הדירות, כל אלו הופכים את פתח תקווה ליעד מבוקש להקמת בית ומשפחה.