לקנות דירה בכפר סבא

זוגות רבים מאזור המרכז מעוניינים להתגורר בכפר סבא, למרות שמחירי הדירות בה גבוהים יחסית לפריפריה. זאת מאחר שבחירת עיר המגורים אינה מורכבת רק מעלויות הדירה, אלא מפרמטרים נוספים שהופכים את כפר סבא להשקעה כדאית לטווח הקצר והארוך. למעשה, כפר סבא מושכת לא רק משפחות המעוניינות להתגורר בעיר, אלא גם הרבה משקיעי נדל"ן.

 למה כדאי לגור בכפר סבא

כפר סבא ממוקמת במרכז השרון ומספר תושביה מתקרב ל- 90 אלף. זוהי עיר ותיקה שקיימת כבר יותר ממאה שנים, ואוכלוסייתה מורכבת מיוצאי עדות שונות שחלקם ותיקים ואחרים תושבים חדשים. מעל לכל כפר סבא היא עיר יפה עם גנים ופארקים ירוקים, שהגדול והחדיש שבהם משתרע על פני 160 מ"ר וכולל מגרשי משחקים, מגרשי ספורט, רמפות, אזור למנגלים ומצפור מושקע. כמו כן, בעיר קיימת מערכת חינוך מושקעת הדואגת לצרכי הילדים, החל בכיתות מחוננים ועד לבית ספר למי שמתקשים בלימודים. מעבר לכך, כפר סבא יודעת בשנים האחרונות תנופת בנייה אדירה וקיים בה היצע של מאות יחידות דיור מכל סוג, כולל שכונות אקולוגיות ושכונות הטובלות בשטחים ירוקים. בד בבד, מחירי הדירות בה זולים יחסית לערי שרון אחרות כמו רעננה או הוד השרון. מלבד זאת, בסביבות העיר קיימים מרכזי קניות ואזורי תעסוקה, וכן אזורי תעשייה עתירת ידע מצליחים.

כדאיות השקעה בדירה בכפר סבא

מעצם מיקומה בלב השרון, כפר סבא נחשבת ליעד השקעת נדל"ן סולידי ובטוח, הצפוי לשמור ואף להעלות את ערכו בשנים הבאות. מסיבה זו, על פי לרוב לא אמורות להיות בעיות מיוחדות בקבלת הלוואה ומימון בנקאי עבור רכישת דירה בעיר. מעבר לכך, למשקיעים באזור המרכז קל בהרבה לנהל ולפקח אחר נכס שממוקם בסמוך עליהם. כאמור, כיום יש שפע של דירות למכירה בכפר סבא המוצעות בטווחי מחירים שונים, כדוגמת דירות עד מיליון ₪ באזורים כמו שכונת קפלן ויוספטל, אשר למרות עלותן הנמוכה יכולות לספק תשואות נאות. מן הצד השני, מוצעות לרכישה גם דירות יוקרה  בפרויקטים חדשים כמו כפר סבא הירוקה, שהינן בעלות ביקוש ותשואות גבוהים מאוד. כמו כן, קיים ביקוש רב להשכרת דירות בכפר סבא על ידי מגזרי אוכלוסייה שונים, ביניהם משפחות צעירות וותיקות בעלות תעסוקה באזור, זוגות המעוניינים לשפר את איכות חייהם, וכן סטודנטים רבים  שלומדים במכללות שונות בשרון או באוניברסיטת תל אביב. מעבר לכך, קל מאוד למכור דירה בכפר סבא, ולרוב ניתן למצוא קונה בפרק זמן של כ- 4 חודשים.

בחירת דירה לרכישה בכפר סבא

בעת חיפוש אחר דירה לרכישה בכפר סבא חשוב לבדוק ולתת את הדעת על מספר פרמטרים. אחד החשובים והראשונים שבהם הינו הגדרת סוג הנכס כגון דירה חדשה או מיד שנייה, דירת פנטהאוס או בדופלקס. היבט חשוב נוסף הינו מיקומו של הנכס ביחס למוסדות חינוך, מרכזי קניות, תחבורה ציבורית או פארקים.