פרוייקטי בנייה בכפר סבא

כפר סבא זוכה בשנים האחרונות לתנופת בנייה אדירה, ובכל עת נפתחים פרויקטים חדשים באזורים שונים של העיר. ההיצע הנרחב מאפשר לכל אחד למצוא את הדירה הנכונה עבורו, בין אם למטרות מגורים או השקעה. יחד עם זאת, מציאתו של פרויקט מתאים דורשת עריכת סקר שוק בין הקבלנים והחברות השונות.

איך בוחרים פרויקט בנייה בכפר סבא

בעת בחירת פרויקט בנייה בכפר סבא יש לבדוק ולתת את הדעת על מספר פרמטרים. העיקריים שבהם הינם החברה הקבלנית, וכן מאפייניו והמפרט הטכני של כל פרויקט:

  • חברת בנייה – מומלץ לבדוק מספר חברות הפועלות בכפר סבא ולבחור בחברת בנייה חוקית, מנוסה, מוכרת וותיקה שמציגה חוסן כלכלי ומתמחה בסגנון הבנייה המבוקש. מידע עשיר אודות חברות בנייה הפועלות בכפר סבא ניתן למצוא ברשת האינטרנט, וכמו כן כדאי לשוחח עם דיירים שכבר גרים בפרויקטים של החברה ולהתרשם מחוות דעתם.
  • מאפייני הפרויקט – בחירת חברת בנייה אינה מסכמת בשיחת טלפון, ועליכם לקבוע פגישה מסודרת במשרדיה. במהלך הפגישה יש לבחון את מאפייני הפרויקט, המפרט הטכני של הדירות, והצעת המחיר.

פרויקטים ירוקים בכפר סבא

רבים מהפרויקטים בכפר סבא מוגדרים תחת הכותרת של שכונות ירוקות, שהינן בעלות אמנות סביבתיות. הפרויקטים שמכונים כפר סבא הירוקה  מונים 5000 יחידות דיור, ומספקים לדייריהם איכות חיים גבוהה תוך יצירת אזורי מגורים חסכניים וידידותיים לסביבה. תפיסה זו מגובה בגישה ירוקה של עיריית כפר סבא, המקדמת בכל רחבי העיר פרויקטים של בנייה ירוקה, מגדילה את שטחיה הציבוריים הירוקים, ומעודדת תפיסה אקולוגית ומתחשבת בקרב תושביה. שכונות אלו נבנות בעיר בשני מתחמים מרכזיים המחוברים יחדיו באמצעות גשר תחתי. סטנדרט הבנייה בשכונות אלו מחייב תכנון ושימוש במערכות מתקדמות ידידותיות לסביבה, אשר חוסכות בתחזוקה ומונעות זיהום. כך לדוגמא, כל הבניינים בשכונות מחויבים בחיפוי אבן, חניות תת קרקעיות, מערכות בידוד, מערכות מחזור מים, מסלולי הליכה ואופניים מוצלים, והרבה שטחים ירוקים.

שכונת בוטניקה בכפר סבא הירוקה

אחד המיזמים הבולטים בעיר הינו פרויקט בוטניקה כפר סבא, אשר מבוצע על ידי חברת משכנות אורבניקה, לה זהו המיזם השני במסגרת כפר סבא הירוקה. מדובר בפרויקט איכותי הנבנה בצמוד לפארק עצום מימדים ושופע באטרקציות, בצמוד לגן בוטני ממנו נשאב שם השכונה. זהו פרויקט  אינטימי וקהילתי, אידיאלי למשפחות, עם גשרי מעבר כביש המבטיחים את שלום ילדי השכונה. במיזם בוטניקה מוקמים 4 בניינים בני 7 קומות שעוצבו על ידי משרד האדריכלים הבינלאומי "טיטו אדריכלים". כל הבניינים מחופים באבנים טבעיות, ומכילים לובי גדול, שתי מעליות, מועדון דיירים, גינה משותפת וחדר לאופניים ועגלות. בבניינים אלו מוצעות דירות בנות 4 או 5 חדרים, ביניהן דירות גן, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הדירות מגיעות עם מפרט עשיר הכולל בין היתר זיגוג כפול, חניה ומחסן לכל דירה, ותריסי גלילה חשמליים.